چالش : هرچه دلت می‌خواد بپرس

سلام. چالش به نوبت ما رسید و شما می‌توانید نه تنها دو سوال چالش بلکه هرچه دلتان می‌خواد بپرسید . من با کمال میل پاسخ میدم .

تنها لطفا نام و نام خانوادگی را پاسخ نخواهم داد . هرچه دوست داشتید بپرسید . پاسخ خواهم داد :)

 

++ واقعا نمی‌فهمم چرا بعضی از وبلاگ‌ها یا نظر مربوط به سوالاتم رو در این چالش پاک کردن و یا فقط تایید کردن و پاسخ ندادن ولی نظر بقیه رو پاسخ دادن . خب چالش دوست ندارین برای چی شرکت می‌کنین؟ برای چی آدم‌های دیگه رو ناراحت می‌کنین؟ کسایی که فقط تایید کردین هم لطفا نظرم رو پاک کنین

دیگه چالش هیچ کسی شرکت نمی‌کنم! آخرین چالش بود !

لایک ۱

نظرات  (۱۰)

جانان

سلام 

۱_تا حالا ایده بزرگی تو سرتون بوده که عملی نکرده باشین؟ اون چیه؟

۲_زیبا ترین اسم دختر و پسر از نظر شما چیه؟

۳_چه چیزی باعث میشه شما عصبی بشین؟

سلام

۱. بله بوده .. زیاد هم بوده . هنوز هم هست . ولی یکی قدیمی شو میگم که عملیش نکردم کسی دیگه عملی کرد . آپارات که امروز هست ایده من بود دوستای برنامه نویس احمقم انقد لفتش دادن آپارات اومد و نشد دیگه ..
۲. اسم دختر آیدا و اسم پسر کامیار
۳. تقزیبا همه چی ! هممه چی ! :))))

yefelani

اهوم

نکنع اسمت علیه ؟😂😂

قربان شما

تو منو یاد paradox.blogfa.com مینداری از جهاتی   اونم از فامیل متنفر بود و نهایتا منو ب این نتیجه رسوند 

نه والا . اسمم علی نیست .

من مستقلا یه وبلاگ اینجا ساختم :)))

yefelani

وقتی داشتم جواباتو میخوندم نیشم کلا باز بود😂😍😍😍خدااو من برا دوتاتون میمیرم اصا انقد ذوق میکنم میبینم ی پسری مث شما اانقد وفاداره انقده خوبه مهربونه متعهده😍😍😍چ رابط دونفره قشنگی😍😍چشمتون نزنممممم 😁😁

مرسی  ک فکرای دلپذیر در موردم میکنی😌😌

میدونسم از فامیل بدت میاد عمدا پرسیدم😂

از چن تا جواب اولتم بسی لذت بردم خیلی قشنگ گفتی انتظار نداشم

چرا اسمت کوچست؟

عشق وقتی اتفاق بیفته میفته . و میشه نتیجه اش این . رابطه‌های بادوام

خواهش میشه فکرهای دلپذیر مخاطبش آدم دلپذیره
خیلی بدم میاد ولی از کجا میدونی سواله
احسنت
و اما چرا اسمم کوچه ست؟
چون بیان این آدرس رو آزاد داشت alley.blog.ir و خب alley هم میشه کوچه و ما هم گذاشتیم کوچه

littlegod

سپاس از اینکه فکر میکنی ادم خوبی هستم

۱.رنگ مورد علاقت؟

۲.الگوی زندگیت؟

۳.چه فصلی رو دوست داری؟

متشکرم

۱. مشکی
۲. استیوجابز
۳. پاییز

littlegod

خب اول سلام 

بعد من سوالتون رو اصلا ندیدم متاسفم

بعد نظرتون درباره من چیه؟🤔

والا چه عرض کنم :)

اشکال نداره دیگه شده

والا نمیتونم به این سوال پاسخ بدم چون نمیشناسمت :)))) . الان چه نظری بدم؟ اگر بگم بدی خب شاید نباشی و شایدم باشی . چون شناختی ندارم واقعا نمیتونم نظری بدم .. ولی فکر میکنم همین که سر زدی پس آدم خوبی هستی :)

yefelani

سری دوم سوال ها تقدیم میکند

اگ ی حیوون بودی دوس داشتی چی باشی چرا

اگ ی میوه بودی چی چرا

اگ سبزی بودی چی چرا

😂😂😂😂

دوس داری با کی سفر بری چرا

از ویژگی های خوب و بد دوس دخترت بگو

حاضری باهاش ازدواج کنی اگ شراید فراهم بشه؟

از فامیلات خوشت میاد؟اگ ن چرا

نظرت در مورد مرگ چیه

ن'ظرت در مورد اینکه بدون اجازع وارد دنیات کردن چیه

دوس داری بچت ودختر باشه  یا پسر اسمش چی ؟

نظرت در مورد من☺

ب فضا سفر کردن برات جذابه؟

اینکه ب اسمون نگا کنی و از ابرا شکل در بیاری برات جالبع ؟

ب نجوم علاقه داری؟

بنظرت خدا چرا مارو افرید ؟ حوصلش سر رفت ؟

اگ زندگیت ی کتاب بود اسمش چی بود

حاضری با یکی مث خودت وارد رابطه شی

حس میکنم سوالام خیلی چرتن بهم قوت قلب بده م‌رد !

اگ ی حیوون بودی دوس داشتی چی باشی چرا

عقاب! دوست داشتم عقاب باشم برم تو ارتفاعات خیلی بالا برا خودم زندگی کنم و درگیر بقیه حیوونا نشم ! واااالا

اگ ی میوه بودی چی چرا

دوست داشتم موز بودم البته نه موز کال! موز رسیده! دلیلم دارما .. چون موز رو توی هر شیرینی و شیر و هرچی بریزی خوشمزه میشه.. برای همین دوست داشتم موز باشم . البته دوست داشتم کیوی هم باشم که خار داشته باشم دست ملت و اذیت کنم و گوشه‌های لبهاشون رو جر بدم . خرمالو هم دوست داشتم باشم دهن ملت سرویس شه وقتی میخورنم :))

اگ سبزی بودی چی چرا

ریحون و تره دوست داشتم باشم . چون تره با سبزی عشق منه و لعنتی خوشمزه و تازه سبزی کوکو هم هست که من عاشقشم پس دوست دارم تره باشم و همچنین ریحون که سکسیه خوشمزه س :)))

😂😂😂😂

دوس داری با کی سفر بری چرا

با دوست دخترم . چون تنها آدمیه که میتونم کنار خودم تحملش کنم . در غیر اینصورت اعصاب ندارم واقعا خیلی داغونم . از طرفی دوست دارم دنیا رو وقتی کنار اونم ببینم!

از ویژگی های خوب و بد دوس دخترت بگو

ویژگی خوب انقدر داره که نمی‌تونم بگم اصلا .. مثلا خیلی بیش از حد خوشگله مهربونه راست گوعه و پرتلاشه که آخری رو خیلی دوست دارم واقعا .. خیلی زیاده .. ویژگی بد هم ... اممممم .. واقعا نداره .. مشکلی ندارم .. مثلا اگر چیزی بود که اذیتم میکرد میگفتم ولی واقعا نیست :))

حاضری باهاش ازدواج کنی اگ شراید فراهم بشه؟

قطعا! صددد درصد! شک نکننن! انتظار میکشم! چرا حاضر نباشم؟

از فامیلات خوشت میاد؟اگ ن چرا

نه! همین یه مدت پیش تو اینستاگرام استوری زدم بلا استثنا همه شون رو فحش خار مادر دادم گفتم گوه میخورین دور و بر من می‌پلکین‌ :))) . دلیلش زیاده! چون بسیار ک** و ک** و ما****‌ و تخ** و.... هسن و واقعا هم هستن! نفرت دارم به شدت و اصلا دوس ندارم دور و برم باشن!

نظرت در مورد مرگ چیه

نظر خاصی ندارم. به نظرم بلاخره یه روز باید تموم شه و اگر قرار بود تموم نشه که واقعا دنیای کصشری میشد! و خوشحالم که بلاخره یه روزی تموم میشه! نظرم مثبته!

ن'ظرت در مورد اینکه بدون اجازع وارد دنیات کردن چیه

به نظرم ظلم کردن! ظلم بزرگی هم کردن ! مخصوصا اون زمان ها میدونستن که به درد نمیخوره این دنیا ولی کردن! اصلا نظرم خوب نیست و دارای فحش‌های خواهر مادر می‌باشد :))) ولی بی شوخی نظرم خوب نیست . نباید این کار رو میکردن

دوس داری بچت ودختر باشه  یا پسر اسمش چی ؟

دوست دارم سالم باشه :)

نظرت در مورد من☺

دختر خوبی هستی و رفتارت مهمه جلوی آدم‌ها و مواظبی که یک وقت حرفی نزنی که دردسر درست شه یا کسی ناراحت شه. ما خیلی وقت نیست هم رو میشناسیم نمیتونم نظر زیادی بدم ولی فکر می‌کنم دختر خوبی هستی . و همچنین فکر میکنم میتونی مبارز خوبی هم باشی و با ناملایمات زندگی مبارزه کنی

ب فضا سفر کردن برات جذابه؟

به هیچ عنوان

اینکه ب اسمون نگا کنی و از ابرا شکل در بیاری برات جالبع ؟

قطعا .. من خیلی به آسمون نگاه میکنم

ب نجوم علاقه داری؟

به شدت!

بنظرت خدا چرا مارو افرید ؟ حوصلش سر رفت ؟

والا سوالت خیلی خیلی سخته و سواد و توان من خارجه جواب بدم . شاید آره شاید نه! نمیدونم واقعا هیچ نظری ندارم.

اگ زندگیت ی کتاب بود اسمش چی بود

بر گا رفته 

حاضری با یکی مث خودت وارد رابطه شی

الان هم عملا شدم :))

حس میکنم سوالام خیلی چرتن بهم قوت قلب بده م‌رد !

اصلا هم چرت نیستن هرچقد دوست داری بپرس

yefelani

مرسی ار پاسخ هات😍😍😍دوس دخترت خیلی خوش شانسه ک تورو داره

لذت بردم از پاسخ هات

ن اخه روانشاناسا میگن یکی ازتون سوال میپرسه  دوس داره شماهم ازش همونو بپرسی(امیدوارم ب علم روانشناسی فش ندی)

😂😂

ولی ادم قوی هستی باورم نمیشه دکمتو نمیزدی باورم نمیشه !!

اتفاقا من خوش شانسم که اونو دارم :)) حالا اون که خیلی خوش شانس نیست :))

روانشانسا یه چیزی میگن دیگه .. جرات ندارم چیزی بگم دوستانی دارم که اینجا رو میخونن و روانشناسی هم میخونن جرات ندارم چیزی بگم
چرا باید بزنم خب؟ سه سال بخوابم که چی شه؟

🌺

اگه بفهمین روز اخر دنیاست چیکار میکنین؟

فکر کنم اون روز رو حسابی بخوابم . پیتزا بخورم .گیتار بزنم . یک ساعتی هم با دختری که دوستش دارم صحبت کنم . بعد منتظر شم دنیا تموم شه

yefelani

1.یکی از ترسای زندگیت رو بگو

2.ی خانوم ک بنظرت جذاب میاد رو نام ببر

3.فرست کیست چ زمانی و با کی بود تعریف کن(first kiss)

4.اگ یک دقیقه منو ببینی چیکار میکنی ؟

5.اگ یک دقیقه بتونی ب اینده سفر کنی و با فرزندت حرف بزنی چی بهش میگی

6.اگ بخوای تو 2 خط یا بیشتر نصیحتم کنی و از زندگیت بگی چی میگی

7.اگ خدا دقیقا روی نافت دکمه ان و اف میذاشت ب طوری ک  توزندگیت یبار حق استفاده ازش رو داشتی و تا هر زمان ک (زیر سه سال) میتونستی ب خواب زمستونه بری و بیدار نشی تو چ دوره ای از زندگیت میزدی اون دکمرو اصلا میزدی ؟؟؟(از جایی نگرفتما چیزیه ک همیشه بهش فک میکنم )

8.یچیزی بهم بگو ک نمیخوای بدونم *_*

9.تاحالا تقلب کردی ؟ ِیادته ؟ تعریف کن

10.از کی شروع به وبلاگ‌نویسی کردی؟
11.چجوری اشنا شدی با وب؟

12.تا حالا توی وبلاگ‌ها به آدم افسرده برخوردی؟ اگر خوردی چکار کردی باهاش؟
12/1. عشق رو چه معنی می‌کنی؟
 13.به نظرت کشیدن سیگار برات چه معنی ای می‌تونه داشته باشه؟
14.به نظرت خدا و قرآن و این چیزها واقعا نجات دهنده است یا نه؟
15. چی شد که فکر کردی باید خودت رو بکشی! همیشه اتفاقات بد میفتن ولی چی میشه که آدم فکر می‌کنه که این رو نمی‌کشه و وقتشه که زندگیش رو تموم کنه؟
 16.تو فکر می‌کنی عشق و سکس و نیاز جنسی با هم مرتبط هستن یا نه به نظرت عشق یه چیز پاک و جدا از روابط جنسیه؟
 17.به نظرت چرا پسرا مثل نقل و نبات بخاطر ارضای نیاز جنسی شون دروغ میگن که عاشق طرفن؟
18. چرا مردم ایران درست مثل یه برهه زمانی توی غرب که سکس خیلی روی بورس بود الان مسایل جنسی انقدر براشون بولد شده؟ همه جا دارن درموردش حرف میزنن یا توی دایرکت‌ها همش این پیشنهاد و میدن و یا میگن عاشقن برا سکس؟

19.با خانواده زندگی میکنی ؟ برات سخته  ؟ چجوریاس

20.احساس تنهایی میکنی ؟ چرا ؟ بنظرت منشات چیه ؟ فقط اینکه دورت ادم نیس یا کلا نمیشه ازش فرار کرد ؟

خب بیس تا سوال شد ببخشید اگ چرتن *_*

نمره بیسته کلاسو نمیخواااام من فقط جوابای کوچرو میخواااام

:)

یکی از ترسای زندگیت رو بگو

شکست در پروژه‌هایی که استارت زدم ، ولی بزرگترین ترسم خراب شدن رابطه زناشوییم هست

ی خانوم ک بنظرت جذاب میاد رو نام ببر

مسلما دوست دخترم :))

فرست کیست چ زمانی و با کی بود تعریف کن(first kiss)

فرست کیس نداشتم :)

اگ یک دقیقه منو ببینی چیکار میکنی ؟

نمیدونم شاید بغلت کنم و بهت کمی امید بدم که به دردت بخوره برای زندگی

اگ یک دقیقه بتونی ب اینده سفر کنی و با فرزندت حرف بزنی چی بهش میگی

بهش میگم که هرچی الان داره راحت به دست نیومده و مدیون امروزه منه که دهنم داره سرویس میشه! پس قدرش رو بدونه

اگ بخوای تو 2 خط یا بیشتر نصیحتم کنی و از زندگیت بگی چی میگی

دو خط کمه خب باید اشنا بنویسم. ولی میگفتم من چیزهایی توی زندگیم دیدم که هرکسی بود نمیتونست هضمشون کنه و الان مرده بود و من هنوز زنده هستم و دارم این بار رو میکشم و جا نزدم . پس بهت نصیحت می‌کنم که زندگی کن چون ما اومدیم که زندگی کنیم و حیفه که بخوایم این فرصت رو راحت از دست بدیم. هرچی شد زندگی کن . نفس بکش و به زندگی ادامه بده

اگ خدا دقیقا روی نافت دکمه ان و اف میذاشت ب طوری ک  توزندگیت یبار حق استفاده ازش رو داشتی و تا هر زمان ک (زیر سه سال) میتونستی ب خواب زمستونه بری و بیدار نشی تو چ دوره ای از زندگیت میزدی اون دکمرو اصلا میزدی ؟؟؟(از جایی نگرفتما چیزیه ک همیشه بهش فک میکنم )

نه ازش استفاده نمی‌کردم . مث کماست . از زندگی عقب میفتی که دوست ندارم

یچیزی بهم بگو ک نمیخوای بدونم *_*

چون که اشاره نکردی از خودم بگم یا عمومی پس عمومی میگم گرچه خودت اشاره کردی که چیزی ر و باید بگم که نمیخوام بدونی . ولی میگم که دنیا ته ته ته اش ارزش نداره :) ولی تو باید فک کنی ارزش داره که راحت تر زندگی کنی. اممم . از خودم واقعا نمیتونم انتخاب کنم ... ولی .. باشه میگم .. من شدیدا با دین مشکل دارم و به سختی به اعتقادات دینی آدم‌ها احترام میذارم :)))

تاحالا تقلب کردی ؟ ِیادته ؟ تعریف کن

تقلب توی چی آخه؟ زندگی یا درس؟ امم بیشتر رسوندم تا تقلب کنم .  ولی یه کلاسی شرکت کرده بودم که امتحانش آنلاین بود اخیر تقلب کردم . امتحان جزوه بسته بود ولی من جزوه باز امتحان دادم :))

از کی شروع به وبلاگ‌نویسی کردی؟

۱۴ سال پیش شروع کردم و اولین وبلاگی هم که نوشتم به شدت تهوع آور بود :))


چجوری اشنا شدی با وب؟

اولین بار تو خونه مستاجر مادربزرگم با اینترنت آشنا شدم و بعدش خریدم و با وب آشنا شدم


تا حالا توی وبلاگ‌ها به آدم افسرده برخوردی؟ اگر خوردی چکار کردی باهاش؟

من خودم مشکلات دارم ولی وقتی برخوردم تا جایی که تونستم دیدمش . تا جایی که تونستم حرف زدم و سعی کردم مشکلش رو برطرف کنم . سعی کردم باهاش بخندم و کمکش کنم با افسردگیش بجنگه . براش حاشیه درست نکردم

عشق رو چه معنی می‌کنی

آرامش کامل با اون کسی که میخوایش


به نظرت کشیدن سیگار برات چه معنی ای می‌تونه داشته باشه؟

مزخرف . به درد نخور


به نظرت خدا و قرآن و این چیزها واقعا نجات دهنده است یا نه؟

خدا آره! به شدت! اعتقاد داشتن به چیزی آره . ولی قرآن .. فکر نمی‌کنم :)


چی شد که فکر کردی باید خودت رو بکشی! همیشه اتفاقات بد میفتن ولی چی میشه که آدم فکر می‌کنه که این رو نمی‌کشه و وقتشه که زندگیش رو تموم کنه؟

فکر کردم که دیگه نمیتونم هندلش کنم .. همین ..


 تو فکر می‌کنی عشق و سکس و نیاز جنسی با هم مرتبط هستن یا نه به نظرت عشق یه چیز پاک و جدا از روابط جنسیه؟

عشق که بوجود میاد ، کشش جنسی هم به وجود میاد و نمیشه منکرش شد . ولی هرکسی بگه اگر سکس نباشه پس عشقم نیست من موافق نیستم . اگر واقعا عاشق کسی باشی و اون ازت بخواد تا ابد باهاش سکس نداشته باشی ، باز هم اگر عاشقش باشی قبول میکنی و زندگی میکنی کنارش! و این یعنی عشق! یعنی علت سکس نیست! عشق در نهایت منجر به کشش جنسی میشه ولی پایبند بهش نمیشه . یعنی این نیست که اگر سکس نباشه عشقم از بین میره


 به نظرت چرا پسرا مثل نقل و نبات بخاطر ارضای نیاز جنسی شون دروغ میگن که عاشق طرفن؟

چون جامعه ما یک جامعه به شدت مریض و بیماره و سکس و زن براش خیلی بزرگ شده.. و همه فکر می‌کنن نشانه پیروزیه و مثلا نشانه اینه که میتونن به خاطر لای پاشون با هر شخصیت و آدمی که دلشون می‌خواد بازی کنن. قطعا بیشترین تقصیر هم گردن دین و اجتماع و اقتصاده . وقتی که طرف هیچ تفریجی جز خوردن و کردن نداشته باشه میشه این. خوردن که با پول قابل حله ولی کردن محدودتره .. پس به هر ریسمانی چنگ میزنه که اون تفریح رو هم برای خودش فراهم کنه. این قانون شامل حال دخترها هم میشه. ولی هم سکس و هم پول. یعنی ممکنه به خاطر سکس به دروغ بگن عاشقن یا به خاطر پول


 چرا مردم ایران درست مثل یه برهه زمانی توی غرب که سکس خیلی روی بورس بود الان مسایل جنسی انقدر براشون بولد شده؟ همه جا دارن درموردش حرف میزنن یا توی دایرکت‌ها همش این پیشنهاد و میدن و یا میگن عاشقن برا سکس

در دل سوال قبلی این سوال پاسخ داده شد. چون به دلیل خرافات و عقاید احمقانه قبلی که به اصطلاح بهشون میگن سنت سکس رو برای خودشون زیادی بزرگ کردن! از طرفی کشورهای غربی هم بزرگش کردن تا بتونن ازش پول دربیارن . برای همین انقدر پررنگ شده

با خانواده زندگی میکنی ؟ برات سخته  ؟ چجوریاس

آره . یه مدت (در حدود چهار پنج سال جدا بودم و باز برگشتم خونه و دوباره در تلاشم مستقل بشم .  بله که سخته . از یه سنی به بعد به شدت دلت آزادی و تصمیمات خودت رو میخواد ولی وقتی توی زندگی گروهی هستی نمیتونی سیاست‌ها و سلیقه‌های خودت رو پیاده کنی . برای همین آره سخته . آزار اذیت میشه آدم

احساس تنهایی میکنی ؟ چرا ؟ بنظرت منشات چیه ؟ فقط اینکه دورت ادم نیس یا کلا نمیشه ازش فرار کرد ؟

زیاد! خیلی زیاد . دلیلش هم همه چی هست! از دوستا و آدم های محیط اطراف تا آدم‌های جامعه که انقدر بد شدن . نه ازتنهایی نمیشه فرار کرد مخصوصا توی جامعه امروزی که اصلا بیسش از تنهاییه. و متاسفانه فکر میکنم خیلی ها احساس تنهایی میکنن نه فقط من :)

** قرار نبودااا سوالای منو از خودم بپرسی 

سین نون

به غیر از اسم یه بیوگرافی از خودتون😄

بدترین کاری که تا به الان انجام دادید

الان من چی بگم؟؟ سوال خیلی کلیه . من ۳۰ سالمه . فوق لیسانس . وبلاگ نویسم . امممم . واقعا سخته میشه با جزییات بیشتر بپرسی اونجوری راحت تر جواب میدم . 

والا همه کارهای من بدترین کارهایی بوده که انجام دادم .
یه بار کسی رو دوست نداشتم و برای اینکه دلش نشکنه گفتم دوستش دارم . شاید این بدترین کاری بوده که انجام دادم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان