یه روز

روزی میاد که خبرهای خوب .. خبرهای پیشرفتم .. دهنتون و سرویس خواهد کرد .. اینو به تمام آدم‌های سمی اطرافم اثبات خواهم کرد. این رو با یک مشت محکم بر دهانشان خواهم کوبید .

من تا امروز خوب بودم میخوام انقد بد شم که کسی جرات نکنه که به فکر خودش ما رو دور بزنه! و فک کنه زرنگه . دوران بزن در رو تموم شده . یه روز میاد که موفقیت‌هام رو دونه دونه می‌کویم تو صورتشون . همونطور که قدیم می‌کردم این کار رو و کرونای گووه مانع شد و بیچارم کرد . من شعار نمی‌دم .. من اگر بخوام کاری رو بکنم ... وای به دشنمانم .. واااای به دشمنااانم ... وااااااای به دشمنانم ..

روزهای خوش من .. روزهای اشک شما خواهد بود لعنتی‌های تخمی .

لایک ۰

نظرات  (۱)

Miss Ani

وای مررسی باعث افتخاره منو تو عبور گذاشتی 🙂🙂🙂 . .. . اولین خاطره ی خوندن کوچه برام شیرین بود .. .  داستان وار نوشتی از گذشته و خیلی لذت برردم ( باید منو ببخشی  که از خوندن ناراحتی هات لذت بردم ، غمگین هم شدم من انسانم نمیتونم انکارش کنم )

و در مورد این پستم بت حق میدم چون الان همه عوضی شدن حتی من -@!!!

نظر لطف توست به من

زندگی کلا خسته کننده شده است ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان