وقتی پول نداری وقت مردم رو نگیر

برداشته نزدیک ۱۰ ساعت از وقت عزیز من رو تلف کرده گوه خورده زر زده که می‌خواد یه میکروفون خوب با کیفیت صدای عالی بخره.. گفت فلانی یادته گفتی دوستم یه میکروفون داره خیلی خوبه و اینا (من قبلا بهش ۱ میلیون و نیم قیمت داده بودم و نخریده بود) .گفت من الان اونو میخوام. منم گفتم اوکی حتما قیمت دستشه و فلان و اینا. منم به دوستم زنگ زدم گفت سه و دویست چون تویی سه بده ببر. چهار ساعت مخشو خوردم که بابا فلان بهمان ۲ و ۵۰۰ بده بره و این لازم دارم و اینا آخر راضی کردم بعد تخم سگ مادرجنده می‌گه من فقط ۴۰۰ دارم!!!! مخ منو که خودش ۲ ساعت راجع به گوهی که میخواد با میکروفون بخوره و الان خودش میکروفونش خرابه و فلان وقتمو گرفته بماند چهار ساعت ما مخ رفیقمون و خوردیم برای آقا تخفیف گرفتیم. بعد بهش میگم ۵۰۰ اش هم من میدم که از کارت حمایت کرده باشم ۲ بده ببر میگه من فقط ۴۰۰ دارم!!!

آخه آشغال برای چی پول نداری گوه می‌خوری؟؟ با چه شرمندگی زنگ زدم گفتم آقا نمی‌خوایم آب شدم رفتم تو زمین دوستم میگفت خب نمی‌خواستی چرا چهار ساعت وقت منو گرفتی چونه زدی فلان کردی بهمان کردی ! مردک احمق با ۴۰۰ تومن دهنت می‌رینن؟؟ که انتظار داری میکروفون کارت صدا دار USB بهت بدن؟؟ برو ببین میکروفون USB کارت صدا دار توی بازار می‌تونی پیدا کنی کمتر از ۱میلیون و ۶۰۰؟؟ یعنی آب شدم رفتم تو زمین!!!‌ احمق گوه تو که می‌خوای گهی بخوری اول برو قیمت بگیر بعد بیا گه بخور کونده پر روی عوضی.

تا من باشم .. تا من باشم .. تا من باشم که دیگه نخوام از این کمک ها به این آدم‌های حقیر و کم بکنم! خدا شاهده برداشتم با بدبخت یارو ۴ ساعت چونه زدم که ۳ میلیون و کردم ۲ میلیون و ۵۰۰ . بعد بهش پیام دادم که فلانی طرف میگه ۲ و ۵۰۰ ولی چون اول کارته ۵۰۰ شم من می‌دم دو تومن بده میکروفون و بخر حیفه فلانه این تو بازار ایران نیست از اون ور اومده و فلان و بهمان ۵۰۰ که تخفیف گرفتم و ۵۰۰ هم خودم می‌خواستم بدم تخم سگ فقط ۲ میلیون می‌داد و صاحب میکروفون سه میلیونی میشد برگشته می‌گه من ۴۰۰ دارم بعد من عصبی شدم میگه خب حالا ۱۵۰۰ بقیه شو چه کار کنیم؟؟

میخواستم بگم بکن تو کونت! الاغ ! من باید بگم چه کار کنی؟؟ گه می‌خوری وقتی پول نداری وقت آدم و میگیری! و اخمق بیشعور پر رو نمیگه نه این حرفها چیه چرا ۵۰۰ و تو بدی همین که تخفیف گرفتی آقایی کردی فلان!!!! همین ۲ و ۵۰۰ و میریزم و منم میگفتم خدا به کارت برکت بده و فلان ! پر رو انتظار داشت من پول میکروفونشو بدم! مگه پسر منی؟؟؟؟ گه خوردی وقتی نه پول داری نه قیمت داری با پرروی و قاحت تمام زنگ می‌زنی وقت آدم‌ها رو میگیری ریدم تو دهنت مادرجنده!

تا من باشم به این مادرجنده ها کمک بدم!!‌ انننقدر منو جلوی فروشنده میکروفون تحقیر کرد که بخدا من این مردک و یه جا ببینم مخشو می‌کوبم به دیوار!!! فقط ۱۰ بار گفتم شرمندم وقتت و امروز گرفتم تورور خدا ببخشید و اونم با یه قیافه ای با یه صدایی میگفت نهه خواهش می‌کنم پیش میاد دیگه .....

از شدت عصبانیت نمی‌دونم چکار کنم فقط

لایک ۰

نظرات  (۲)

Miss Ani

ببخشید از دست این دختر ِ کم حواس (خودم)😅

از ساعد قربان تغییرات مورد نظر اعمال شد 

ولی جدا از شوخی شرمنده حواسمو جمع میکنم..🌸

فدا سرت

Miss Ani
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نمیدونم ** *** **** 😑😑😑😑😑😑 از دست ابلها که. ب دیگران آسیب میزنن و مث منوتو فقط با عصبانیت ب خودمون آسیب میزنین 

لنتی .

چی میشه گفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان