تن ماهی

بی شک تن ماهی یکی از بهترین اختراعات بشر برای من و امسال من است که هر سری گشنمون بود بازش کنیم با نون بخوریم!

نعمت بزرگیه. امروز به واسطه کاری که داشتم نشد به موقع در تایم ناهار حاضر شم برای همین از دست دادم ناهار رو و تن ماهی به دادم رسید .

چه حسی بهتون دست می‌ده وقتی که با تمام و کمال به این مساله پی ببرین که پدرمادر کیری ای دارین؟؟

اینکه می‌تونستن در فلان دوره براتون فلان کار رو بکنن و امکاناتشم داشتن ولی نکردن ... و چه حسی بهتون دست می‌ده که توی ناکامی تون ، پدر و مادرتون بیشتر از ۵۰ درصد سهیم باشن ؟؟

امروز به باباعه دارم میگم که بچه ات رو بفرست کلاس تار ، به موسیقی علاقه داره که هیچ الان تو کمتر از ۱ ساعت تونست صدای این تار رو دربیاره و آهنگ نوبهار رو بزنه! یعنی استعداد داره بفرستش کلاس برگشته می‌گه که نه درسشو حالا بخونه بعدا هم می‌تونه کلاس گیتار بره!

باور کنین همین پسر روزی میاد که کیر کنه تو دهن همچین پدری و بگه قرمساق چی می شد منو می‌فرستادی ؟؟؟

و بعد که خانه سالمندان پر شد یه صدا و سیمای کیری تخمی میره یه پیرزن یا پیرمرد پیدا میکنه که میگه به بچه هاتون شیر سگ بدین شاید وفادار شدن!!! آره! این ها هرگز از یاد بچه نمی‌ره!

همونطور که از ذهن شما نرفت

لایک ۱

نظرات  (۴)

yefelani

نیستی کوچه

کجایی چیکارا میکنی . خوبی ؟

حال خوشی ندارم . خوب نیستم

با افسردگی دارم میجنگم ولی شکست خوردم . خیلی حالم خوب نیست ..
تو خودت خوبی
مرسی سر زدی و حالی پرسیدی

mava movehed

دقیقا ... زندگی رو برات جهنم کنن و رنگ آرامشو نبینی بعد توقع دارن غلام حلقه ب گوششون هم باشی ...

+همچنین برای شماهم حال خوب و سلامتی و تندرستی ...

متشکرم دوست خوب من.

متاسفانه پدرمادرهای سمی کاری میکنن که تا آخر عمرت نتونی کمر راست کنی و زندگی درست داشته باشی
یعنی یه جوری روان ترو بهم میریزن که تا ‌آخر عمر داغون میشی

Miss Ani

عهههه کوووچهههه انقد عصبی و حساس نباش دیگه

وقتی انقد ریز میشی خیلی برات بده معدتم ک اینطوری انقد سخت نگیر بخدا منم رو این چیزایی ک نوشتی تمرکز کنم. بد تره تو عصبی میشم

راستی من روانی و عاشق ِ تن ماهی با سیب زمینی سرخ کرده و برنجم 🤩🤩🤩🤩

نمیشه نرنجی و ریز نباشی . اصلا امکانش نیست . به این دلیل که اتفاقات انقدر بزرگن که میان و خرخره آدمو می‌چسبن

من هم راه نجاتمه

mava movehed

واقعیت محضه ... و دردناک تر از اون وقتیه ک چنین اتفاقاتی رو برای کسی تعریف میکنی و بعد برمیگرده میگه ب هر حال پدر و مادرتن و تو وظیفته احترامشون داشته باشی ! کدوم احمقی این حرفو زده ؟ هر کس اینو گفت تو زندگیش از پدر و مادر ضربه نخورده ... و ب نظرم بدتر از همه زمانیه ک آدم میفهمه پدر و مادرش ظالمن .. و بهش بد کردن ..  دیگه محاله رو این کره خاکی بتونه ب کسی اعتماد کنه ... 

 من مشکل دارم دیگه با این آدم‌ها . برای چی پدر و مادری که احترام خودشون رو نگه نمی‌دارن و ما باید نگه داریم؟ کدوم احمقی اینو گفته . پدرمادر برینن تو زندگی و آینده و اعصابمون و بعد ما هم احترام بذاریم؟؟ وات د فاک؟

دقیقا حرفت درسته . برات آرزوی خوشبختی و حال خوب دارم ....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان