جنگ یا پیروزی؟

بلاخره این غیبت تمام شد و بعد از مدت‌ها تونستم در کلنجار رفتن با خودم پیروز بشم و بیام و این وبلاگ رو به روز کنم . گرچه مگه برای کسی هم مهمه ؟

توی این چند روز سگ سیاه افسردگی بر من چیره شد و روزهای سختی رو گذروندم .. خیلی خیلی خیلی خیلی سخت . همین امروز قبل از ارسال این پست سه بسته سیگار کشیدم که به نوبه خودش یک افت شدید روحی و روانی رو شامل میشه و خستگی ... نمیدونم چرا اصلا این پست رو نوشتم . وقتی مودش رو نداری گوه می‌خوری پست می‌زنی حال چهار نفر دیگه رو هم بد می‌کنی که بعد نیان اینجا رو بخونن و خود کسخلت با خودت ور بری که چرا کسی گلواژه های منو نمی خونه . بعضی وقت ها فکر می‌کنم که شما که دارین این پست رو می‌خونین و مثلا من نوشتم که دو بسته سیگار کشیدم تو دلتون می‌گین خب به تخمم :)))))

شاید هم نگین ها ، من قضاوتتون نمی کنم ولی من همچین کسخلی چیزی هستم . میدونم پستی که نوشتم اصلا مناسب انتشار نیست اما خواستم پست بزنم به خاطر آنی بگم من زنده ام . برای خواننده های خاموش اینجا بگم من زنده ام هنوز و اگر چیزی نمی‌نویسم دلیلش اینه که به شدت پاشیدم تو دیوار و حالم اصلا خوب نیست . درد دل زیاد دارم باهاتون کنم .... اما می ترسم حوصله تونو سر ببرم ... اخیرا باز مث خوره به خودکشی فکر می کنم . نه خودمو نمی کشم . تا این وبلاگ رو دارم خودمو نمی کشم . حداقل آنی رو اینجا دارم منو می خونه .....

آش دوغ ترش خوردم و رفتم سریال یاغی رو از یه سایتی بود که مفتی گذاشته بود دانلود کردم و دیدم ...

با اینکه افسرده ام و دارم می میرم اما یهروز میاد که عربده میکشم و میگم گنده تر از خودمو گاییدم! اون قدر میرم بالا بالا بالا بالا که هرچقدرم زور بزنی بهم سنگ بزنی ... موز و خیارم هم نتونی بخوری! (مخاطب خاص داره به خودتون نگیرین)

لایک ۱

نظرات  (۲)

mava movahed

ای بابا .. امیدوارم هرچی زودتر حال دلت خوب بشه کوچه ی عزیز ما !

بعدشم انقدر ب خودت فحش نده ... هر چند منم وقتی دلم میگیره مث چی ب خودم فحش میدم اما خب ی کوچه ک بیش تر نداریم پس دلیل نمیشه نگم ب خودت فحش نده 😀

 

مرسی از امیدواریت . خیلی ممنونم . لطف داری که من کوچه عزیزت هستم

نمیشه . خیلی عصبی میشم از خودم . نمی‌تونم سخته
خیلی عشقی .. لطف داری بهم . ممنونم

yefelani

وای کوچهههه چقد بده اخه دیوونه  س تا بسته  . . . .

اینکارا رو نکن خیل ناراحت میشه ادم  :((( دیگ نبینم ستا بسته بکشیاااا😕

امیدوارم روز ب روز بهتر شی کوچه  ـ ـ ـ  🌹🌹🌹🌹😔

باید خو ب باشی اجباریه .

(درکت میکنم شایدم یک هزارم درکت میکنم ولی اروم باش)

شرایط زندگیم سخت شده . خیلی خیلی خیلی سخت شده . غیر قابل تحمل .

کاریش نمی‌تونم کنم جز سیگار کشیدن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان