آفلاین

مغزم کاملا آفلاینه آفلاینه

واقعا یکی بیاد یه چی بگه که منو منصرف کنه از این افکار سمی خودکشی . وضعم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خرابه!

گرچه دیگه الان توی این نقطه انتظاری ندارم ..

لایک ۱

نظرات  (۲)

mava movahed

کوچه از حرفات بر میاد سخت تر از این روزهارو هم گذرونده باشی و بشه با خودت بگی اینم میگذره !

اما ب هر حال میگذره هیچی همیشگی نیس  ...

خودکشی ی لطف در حق کسایی ک باعث شدن ب این فکر بیفتی ...

ی روزی پارسال همین موقع ها از زور اعتیاد و مشکلات مالی و .... دقیقا حال تورو داشتم ... اما گذشت ...از بچگی هزار بار فکر خودکشی کردم ... 

اما ی چیزی همیشه باعث شده اینکارو نکنم ...

وقتی ۱۴ سالم بود ی رفیق داشتم ک خیلی باهم اوکی بودیم ... این از رو سادگی و بچگی دوست پسرش کار دستش داده بود و بعدم ولش کرده بود ... نامادریش هم نمیدونم چجوری اما فهمیده بود و مدام با این تحت فشار میزاشتش ... خلاصه اینکه ی روز این دختر طاقت نیاورد و تو ۱۴ سالگی خودکشی کرد ..  خودشو دار زد ..  هنوز یادمه چهره مظلومشو .. فک میکنی بعد مرگش چیشد ؟! کسایی ک ب این روز انداخته بودنش یا خوش حال بودن یا عین خیالشون نبود ... اون پسر ک حتی یکم عذاب وجدان نداشت زنباباشم خوشحال بود تازه چون مزاحم زندگیش رفته بود ! باباشم مث همیشه بیخیال ...

از اون روز این تو ذهنم مونده ک باید زنده باشم تا نزارم کسایی ک بهم ظلم کردن آب خوش از گلوشون پایین بره ! مرگ من فقط خوشحالشون میکنه ...

شاید توهم با فک کردن بهش بیخیال این کار شدی ...

نمیدونم چ قدر درد و رنج کشیدی اما مطمئنا بقیه درش دخالت داشتن ... پس نزار با مردنت خوش حال بشن ..  مث عسل رفیق مظلوم من 💔

 

من انتحخاب می کنم که زنده بمونم و دهنشونو بگام .

خارکصده‌تر و مادرجنده تر از اون پسره هم باز خودشه و ای کاش قدرت داشتم تا زنده زنده این نجاست ها رو می انداختم تو کوره زنده بسوزن
من کسی ام که از خبر اعدام این حرومزاده ها خوشحال میشم و ارضا میشم
چند روز پیش خبر یکی از این متجاوزا اومد که قراره اعدام شه و انقدر خوشحال شدم که نگم .
این کصشرا که اینا بیمارن فلانن مال اسهال روشنفکری هاس . تو کشور جهان سوم این مادرجنده ها رو باید زنده زنده بسوزونن .. اعدام لطفه در حقشون
خیلی سخته که به خودکشی فکر نکنم ..
مرسی عزیز که با گفتنت کمی آرومترم کردی
ببخشید ... راستی وبلاگت رو می‌خونم اما بنا به دلایلی نمی‌تونم توش نظر بگدارم که به بزرگواری خودت ببخشش
اما اسمت رو گذاشتم تو عبور

Yefelani

😔😔😔😔😔اینطوری نگو

من چیکار میتونم برات کنم کوچه 

لطفا انقد عصبانی نباش 😵‍💫

دختر وضع خرابه .. چه کار کنم .. فشار زیاده دیگه ..

ولی سیگار رو ترک کردم!عاره!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان