اگه

اگه من بمیرم .. هیچ کس متوجه نمیشه .. مهم هم نیس

لایک ۰

نظرات  (۱)

mava movahed

قطعا این طور نیست کوچه جان ... ولی یادبگیر خودت ب فکر خودت باشی و برای خودت کافی ..  فک کن بقیه اصلا وجود ندارن ... واقعیت اینه ب هر حال یه ساعت بعد مرگ هر آدمی اکثر اطرافیانش ب این فک میکنن ک نوشابه ای ک تو مجلس عزای طرف میخوان بخورن سیاهه یا زرد ! 

دیگه چ فرقی میکنه ؟! بعد مرگ اصلا مهم نیس ... مهم الانه

بیا بغلم ... الان به خوندن این نوشته ها از ته دل نیاز داشتم :(

اما زندگی سخت میشه معوا (ماوا) . ببخشید املام انقد بده
تنهایی سخته ..
مرسی میای میخونی . منم میخونمت اما بیشعورم نمی‌تونم نظر بگذارم.
 خودکشی خیلی بده .. میدونم. ولی امان از بیچارگی
پست آخرت رو خوندم و با ته دلم درکت کردم و متاسفم. خیلی تنها و بیچاره شدیم ..
امیدوارم زودتر حالت بهتر بشه ..
باز نظر دادی نظر خودمو در مورد پست هات مینویسم تو پاسخ .می‌دونم خیلی چرت و مزخرفم .. اما نمی‌تونم نظر بگذارم :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان