ما در حدی نبودیم؟

برداشته این تخمی احمق رو هم گذاشته تو دسته ولی منو نه!

یعنی من حتی از اون عوضی هرزه هم کمتر بودم؟؟ رک بگم که اینجا همه نامردن!  همه عمدا دلت رو میشکنن!

بعد میگن چرا نمی نویسی.  بنویسم که اینجوری حالمو بگیرین؟؟؟

دیک بر همه جیزت آقای هـــ

یه استوری برا محرم زدم یه عکس خیلی قشنگی بود انقد کصشر شنیدم که برداشتمش ! به من میگفتن مهم نبود! به محرم و صاحبش گفتن! تف به شرفتون که کاری کردین ما حتی جرات نکنیم حرف بزنیم از اعتقاداتمون ..... حداقل با این کاری نمی‌داشتید ! من لاتم بد دهنم و هرچی هسم حق ندارم به کسی ارادت داشته باشم؟؟؟

 

+ فحش ننویس احمق فحش ننویس احمق فحش ننویس احمق فحش ننویس احمق فحش ننویس احمق فحش ننویس احمق

لایک ۱

نظرات  (۱)

mava movahed

کوچه با خط اخرت کلی خندیدم 🤣🤣چون خودمم ب شدت بدم میاد از فحش ولی تا اعصابم ب هم میریزه دست خودم نیست همینجوری ب زمین و زمان فحش میدم بعدم فحش خودم میدم ک چرا فحش دادم !

اما در مورد پستت : فحش ها و حرف های بقیه در مورد ارباب چیزی از ارزش ایشون و این ماه عزیزو کم نمیکنه ..اگه این طور بود ک خود روز عاشورا هم کلی بی حرمتی ب اقا کردن ولی بازم آقا ارزشش بالاتر رف و اونا بودن ک برا همیشه تو تاریخ نفرین شدن ... پس بزار بگن اصلا مهم نیست ...

ارادتتو ابراز کن ب هرکی ک دوس داری ... 

در مورد اوایل پستتم راستش دقیق نفهمیدم منظورت چیه :/

و اینکه در مورد پاسخت ب نظرم : اسمم ماوا هست و فدا سرت اگه املات ضعیفه ... دوما کی گفته چون میخونی و ولی نظر نمیزاری بیشعوری ؟! لابد دلیل شخصی داری و لطفا اینقدر ب خاطر چیزای الکی ب خودت توهین نکن ....

در مورد پست اخرم واقعا برا خودم سواله چرا الان اکثر ما جوونا این شکلیم .. تو بهترین سالای زندگیمون داریم تو بدترین شرایط و تنهایی و بی کسی دست و پا میزنیم ...

 

ماوای عزیز. دیگه دیدم خیلی بی‌ادبی و پرروییه که بخوام نظر ندم بهت و تو بیای . خجالتم دادی . بهت نظر دادم خصوصی :))

مرسی که انقدرت مهربونی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان