اولین سیگار زندگی ؟

وقتی دردها فشار میارن ، فقط می خوای به یک چیزی پناه ببری . دیگه هیچ چیزی آرومم نمی کرد . اولین سیگارم رو کشیدم ! آره! اولین سیگار. من که کلا اهل هیچی نبودم و حالا می خوام اهلش باشم چون از این همه فشار خسته شده بودم . اولین سیگار زندگیم کاپیتان بلک بود. مزه تلخی داشت . خیلی تلخ . تلخی مثل قهوه ، یه تلخی مطبوعه .ولی تلخی سیگار یه جور خاصی بود . شاید سیگارش تقلبی بود . نمی دونم . ولی بهرحال اولین پوک زندگیم رو زدم و سعی کردم به سینه ندم . یعنی دودش رو درون دهان بچرخونم ..

این یک پست تبلیغ سیگار نیست ! در مزخرف بودن سیگار شکی نیست . مخصوصا حالا که یک بار حداقل امتحانش کردم و با قدرت تمام می تونم بگم مزخرف بود . ولی شما خودتون مختارین که برین بکشین و یا نکشین . این پست و این وبلاگ به هیچ عنوان نه شما را نهی از کشیدنش می کنه و نه تبلیغ میکنه که برین بکشین .

درد اونجایی بود که من ، کارهایی که گفتم عمرن نمی کنم و انجام دادم . یعنی چه فحشی باید بدم به زندگی و شرایط و اشخاصی که در نهایت من رو به اینجا رسوندن که برای فرار از بدبختی ها به یک مزخرفی به اسم سیگار چنگ بزنم !‌ خسته ام . ولی زندگی می کنم . سعی می کنم قوی باشم . و قوی هم خواهم بود.

لایک ۰

نظرات  (۱)

yefelani

چ دل پری ! :(

منم اولین سیگارم وبنستون آبی بود بی افم بهم داد هشت اذر 97 بود هنوز یادمه

تا دوماه میکشیدم تقریبا یروز در میون 5 الی 10 نخ  بعد با بدبختی ترک کردم  . .. .

نه ما در حد سیگاری شدن نمی‌کشیم

من فقط هر ماه و یا هر دوماه یه بار میکشم یه نخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان