چرا اینجوری شده؟

نمی‌دونم چرا اینجوری شده . حس می‌کنم زمان قدیم دانشجوها خیلی خیلی  خیلی خیلی خیلی بهتر از الان بودن . دانشجو های الان عقده‌ای ، بیشعور ، ابله ، حسود، خودخواه ، بیسواد، بی ای کیو، خنگ ، ابله ، فاسد ، متقلب ، دزد علمی ، لش ، بی عرضه ، آخه چقدر بگم ازشون ؟؟

گرچه خب استثنا هم همیشه هست ولی دسته بزرگی ازشون همینن ! اسمش رو گذاشته نماینده کلاس بعد رفته مرده همه زرت و زرت باید خودشون به استاد پیام بدن و صندوق ایمیل استاد باید بترکه ! چرا؟ چون روز اولی که استاد گفت کی نماینده میشه همه ک×مغزها عربده که آی من من من من من ! ولی دریغ از یه کمک و یه هماهنگی . یه جنازه کامل . آخه چقدر یکی می‌تونه بیشعور باشه؟ واقعا دانشجو زمان قدیم حرمت داشت . از وقتی دیگه هر واحد ساختمونی شد دانشگاه و اتاق‌هاش شدن کلاس و سر هر کوچه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور و پیام گوز و علمی کاربردی و.. زده شد دیگه گوه خورد تو اسم دانشجو (گرچه همین شکل دانشجو‌ها تو دانشگاه دولتی هم هستن!) . اصن واقعا برای علم کشور نه تنها تاسف خورد بلکه رید توش ! همینه انقدر عقب موندیم.

کاش کلا یه صد سال پیش به دنیا اومده بودم!

لایک ۲

نظرات  (۲)

هو مورو

مسئله دانشجوها نیستند. 

آدم ها دیگه آدم های قدیم نیستند.

دانشجوهام از جمله همون آدمان.

کاملا درسته. آدم‌ها عوض شدن و درنهایت عوض شدن آدم‌ها یعنی همون عوض شدن دانشجوها . دانشجو یک زیرمجموعه از مجموعه آدم‌هاست درنهایت

yefelani

اهوم منم خاطره خوبی از پسر دانشجو ندارم :||| طرف پزشکی  میخوند ولی هیچی حالیش نبود . . . هر صفتی بهش بدم کمه :|

خواهرمم ک دانشجوعه تعریف میکنه اکثرا ادم نیستن

ولی  بنظر من خود دانشگا و جو و رشته هم بستگی داره تو ی مواردی

 

(داشتم بجای ادرس وبلاگ رمز وبمو مینوشم :| )

نه کلا دانشجو‌های امروزی به نظرم یکم درب و داغونن . اصلا جدی نیستن توی داستان . حسودن . همه حسودن

ولی نمی دونم چرا هر رشته‌ای متفاوت میشه نوع دانشجو‌هاش . مزخرفترینشون هم رشته‌های حقوق هستن :)

( از بیخ گوشت گذشت :)) )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان