شوخی هم حدی داره

نمی‌دونم گریه کنم یا بخندم :)))))

خیلی دوست داشتم این قصه زاده تخیلاتم باشه ولی نیست! آقا زیادی خانومش رو دوست داشته فاز برمیداره که تا سرحد سکته خوشحالش کنه تو روز تولد خانمه از چهار ماه قبل شروع می‌کنه مشکوک بازی و سرد کردن رابطه که مثلا تو روز تولد بترکونه. الکی تماس‌های فیک مشکوک درست می‌کنه و کلی هم برنامه می‌چینه برای روز تولد خانومش و حدس بزنین چی شده؟؟

خانومه به تولد نرسیده مهریه رو گذاشته اجرا و حق طلاقم داشته :)))))))

بعد این هرچی التماس و غیره و اینکه بابا میخواستم سورپرایزت کنم دیگه خانومه زده سیم آخر طلاقشو داره میگیره :))))

داداش شوخی هم حدی نداره نمی‌تونی یارو رو بکشی که :))) 

هنوز هنگم! مهریه خانومه هم زیاده بیچاره شد رفت :)))

 

 

ب.ر.ن: عاشقم می‌شین مثل من بشین ، که هرگز نمی‌ذارم آب تو دل عشقم تکون بخوره . مرسی که حضورت توی زندگیم گرمیه :)

لایک ۲

نظرات  (۷)

Artemis

😶😶

:) :)

littlegod

سلام 

نمیدونم بخندم یا گریه کنم😂😭

واا چه عرض کنم :)

yefelni

اسم شما نفر اخره منتظر باشین نوبتتون بشه :)

من فک نکنم باشم کاش من بودم ازتون کلی سوال میپرسیدم !

aramesh2351.blogfa.com/?p=2

چرا خب . منو دعوت کردی بعد خودت نیستی سوال بپرسی.. خب اگر کسی باشه برای چی شرکت کنم تو چالش :))))

yefelani

گفتم قبول کردن اسمتو تو لیست گذاشت پستشو برات میفرستم

من هم بهش نظر دادم پرسیدم سوالاتی بعد هم که به همه وبلاگ‌ها سر زدم سوال پرسیدم

yeflani

بهشون گفتم ببینم چی میگن قبول کردن بهتون خبر میدن وبلاگشون تو لینکام هست کلبه ارامش برین از بقیه سوال بپرسین البته فقط جدیدا ینی اخرین پست ک اونام بیان :)

خیلی ممنونم بله دیدم . من برای همه شون نظر گذاشتم و پرسیدم .

مرسی که من رو دعوت کردی . فقط گفتن آدرس من رو نمی‌گذارن فقط اسمم رو می نویسن

yefelani

سلام میتونم شمارو ب چالش دعوت کنم ؟؟؟؟

سلام. بلی حتما .. شرکت می کنم

مرسی از دعوت

yefelani

اول با خودم گفتم جقد بی جنبه

بعد گفتم قضاوت نکن جاش نیستی

بعد یادم اومد خودمم اگ  بودم اینکارو میکردم چون خیلی حساسم _-

بهرحال زندگیشون نابود شد رفت دیگه

سر این سورپرایز بازی های خرکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یک مسافر خسته از زندگی می‌نویسد
نویسنده این وبلاگ ، در هیچ وبلاگی نظر نمی‌گذارد. اگر وبلاگتان را معرفی می‌کنید ،‌آدرس ایمیل هم بدهید
موضوعات
نوشته‌ها
گزیده‌ای از خوانده‌ها و نوشته‌ها
این اولین تجربه ناموفق من بود
من همان گوشه ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان